En liten kostym-nisse!

Jösses, vad skönt det är att ha semester idag!! =) Har legat och stekt på klippor med kaffe i handen och en modetidning i den andre, mys!

För ett tag sedan fotade jag min nära väns två barn, de skulle på bröllop i början av juni och pojken hade fått låna en snygg kostym. Dottern hade en jättefin prinsessklänning på sig men idag tänkte jag faktiskt bara visa några av pojkens fina modellbilder. Han är i en svår ålder att fota, det braiga humöret kan vända på ett ögonblick. Bilderna nedan var på gränsen till att inte gå att fotografera honom ändå blev bilderna helt klockrena! Älskar när han har händerna i fickan och trampar på dem för långa byxorna!! =) 



Haha, han var faktiskt ganska medgörlig, här nedan fick jag honom att sitta med det ena benet över det andra och hålla upp huvudet med den ena armen.



Kostymen hänger på ryggen, ena benet böjt framåt och huvudet snett nedåt. Ja, jag tycker att han passar perfekt som modell!! En riktig cooling, mamma och pappa får se upp när han blir äldre, då rycker tjejerna i honom tror jag! =)



Modell; En nära väns lille pojk (han är runt 3 års åldern.)
Fotograf & Redigering; (Jag) Anne-Lie W

Jag har tillåtelse av föräldrarna att få använda bilderna.

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0