Putsa, putsa, putsa... =)

Igår var det minst sagt fart och fläkt hela dagen, startade morgonen med att fotografera två hästar. Efter det var det bara att stressa hem och öppna dörren för min vän A och hennes kids. Blev en god fika i trädgården, måste ta vara på det sista av sommarsolen! =)

Sedan satte raringen och jag igång med att tvätta och vaxa motorcyklarna, kan ni fatta att jag inte har vaxat den i år ännu?! Usch, så dåligt!!!

Men nu blänker den fint och det är egentligen synd att ta ut den mer i år, kanske får bli en omgång vax eller åtminstone tvätt en gång till innan dem ställs av över vintern. Det var är ju trots allt lite kul att göra detta ihop!! =)



Kom förbi en vän och visade oss hans sportbil från 1960, häftig!! =)



Ja, kvällen avslutades med en lång springtur, så nu är jag helt mör i kroppen av träningsvärk... =)


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0