Tänker nytt

Har funderat hit och dit men nu tror jag att jag har tänkt klart. Den här bloggen kommer troligtvis att stängas av. Istället kommer det att finnas en ny blogg med ett bättre namn (har faktiskt redan startat en men den är under "renovering"). När jag startade denna bloggen 2008 så tänkte jag inte så mycket på vilket namn jag tog, eftersom att jag är stormförtjust i nakenhundar så fick det bli just nakenhunden...

Men jag skriver ju om allt annat än nakenhundar, därför rimmar det lite dåligt med ett sådant namn och det ser inte något vidare seriöst ut när jag trots allt fotograferar familjer m.m.

Fast det känns faktiskt lite vemodigt att stänga av denna sida, här har jag ju skrivigt ända sedan augusti 2008. Men bestämt mig, ja det har jag nog faktiskt gjort! Jag kommer såklart återkomma med den nya adressen när bloggen är klar.

Försökte mig på att fotografera mitt hår tidigare idag, svårt att få korten helt bra när man är själv hemma. Men en fjärrkontroll till kameran kanske blir ett nästa inköp, då kommer det bli lättare att fota mig själv! =)


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0