Stylingen...

Innan modevisningen var för några veckor sedan, var jag med och fotograferade lite "backstage" på Elliz hårmode i Töreboda där modellerna gjorde iordning sig inför kvällen.

Jag försökte få några bilder på var och en i sina snygga håruppsättningar och coola sminkningar. Bakgrunden i bilden nedan blev himla fint ihop med Angelicas blonda platina hår, en liknande sådan bakgrund skulle man ha i studion här hemma! =)



Simons styling blev även den häftig, snyggt oxå att jag lyckades få ljuset lite smått dimmigt men ändå skarpt;



Elins frill gillar jag fruktansvärt mycket, sjukt vågat och hon passar jätte bra i frisyren!



Sandra nedan tog jag bild på i spegeln och den blev fullt duglig. Hennes håruppsättning faschinerades jag nog mest av, det syns inte just på denna bilden men hon har fåglar och pinnar längst upp i det fylliga lockiga håret.



Jösses så roligt det var denna dagen och framför allt vad kul att det var så seriöst gjort! =)

Fotograf & Redigering; (Jag) Anne-Lie W

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0