Nu äntligen lanseras det!!

Detta har jag verkligen längtat efter, nu äntligen lanseras Bareminerals hudvårdsserie i Sverige!! =) Såklart kommer salvorna att införskaffas av mig, älskar ju att ha det mesta i samma märke. Då jag är mycket nöjd med Baremineralsfoundation och ögonskuggorna så borde jag verkligen inte bli besviken av deras hudvårdsserie!



De har även kommit ut med en nattfoundation som man alltså sover i, det är meningen att man alltid ska känna sig fräsch hela dygnet runt!
                    

Denna nattfoundationen är dock lite dyr, den kostar runt 800:- men kan vara värt att prova! Priserna på hudvårdsserien ligger mellan 300-500:- och det bästa av allt är att jag vet att produkterna redan finns hemma hos Hud & makeup i stan!! =)

Bilderna är lånade av Kicks.se och Bareminerals Sverige.

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0