Veckan som gått...

Nu var det allt några dagar sedan jag bloggade...

I veckan har jag istället prioriterat att komma ikapp och leverera bilder till några som fått vänta lite för länge. Jag har även hunnit gå på bio med två mycket trevliga vänner, ätit god tacopaj hos svärföräldrarna och framkallat foton till en fototävling som hålls på komministergatan i Mariestad på lördag. Ska bli spännande och se om bilderna blir bedömda eller ej. Dock är 4 av 5 bilder studiokort så det beror väl helt och hållet på vad juryn gillar för bildmotiv.

Jag har även försökt få ihop en tjejdag på hästryggen, har pratat länge om att rida turridning igen som jag gjorde förra året (mer om den dagen kan ni läsa om här). Fast denna gången blir det troligvis på en nordsvensks rygg och på kinnekulles fina natur! =)

Hojen är på vintervila nu oxå, så nu blir det inte mer körande för i år. Ganska skönt ändå, hösten kom så fort i år, det är alldeles för mycket löv och annat bös på vägarna att det inte blir roligt längre att köra.

 

Bilden ovan togs i somras på kusten, då var det varmt och skönt!!

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0