New Haircut

Jadu, i fredags klipptes allt mitt hår bort...
Hade bokat tid på Elliz Hårmode i Töreboda och frisören jag hade var verkligen super, hon var så himla trevlig och duktig att jag nog tänker fortsätta att åka en och en halv mil för att bli klippt. Dock kan jag väl tycka att jag blev lite väl modig där i frisörstolen, ville ju så gärna ha en stor förändring på mitt hår. Jag var ärligt talat så sjukt trött på mitt barr!!..



Fast känner att jag har en blandad ångest, vet inte om jag känner mig riktigt hemma i den här frisyren eller ej. För ni ska veta att detta var sjuuukt vågat av mig, så här kort har jag aldrig haft det! Men skulle jag verkligen vantrivas får jag väl köpa snygga mössor tills det har vuxit ut en bit så att jag kan sätta i mitt löshår igen. ;)

Helgen förövrigt har varit mycket rolig med våra nya grannar på middag, vilket var riktigt trevligt och som jag hoppas blir fler gånger!! Idag har jag tillbringat större delen av dagen hos vår fd granne som skrivit ut bilder åt mig igen, kul att man fortfarande håller kontakten efter att man flyttat. =)

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0