Göteborg!

Jösses, den här veckan har gott som hejsan, snart söndag och ny vecka igen. Men det är ganska skönt även om tiden går fruktansvärt fort! =)

I torsdags var vi i min favorit stad Götet och hälsade på min finaste moster och hennes gubbe, helt underbart roligt att hälsa på dem. Har ju så himla bra minnen därifrån, när jag jobbade på spårvägen och bodde hos min moster och Sven!! =) Det var tider det!! ;) hehe...

Tog några bilder på en av deras söta kattungar, sen visade Sven mig sin gamla fotoutrustning;


Men vi var inte bara i Göteborg för att hälsa på min moster utan självklart passade vi på att åka när det var ett bra band på Liseberg, nämnligen The Ark som man inte får missa när de gör sina sista spelningar någonsin i år. Synd tycker jag, dem är ju riktigt bra!! =) Men, men får nöja mig med att jag åtminstone har gått på 2 live spelningar och fått himla bra kort på dem! Bilder på The Ark kommer ev. i morgon.




Kommentarer
Tess

Vilken söt katt!

2011-08-27 / 18:48:18
URL: http://highlandertess.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0