Elisa´s

Tänkte att jag snabbt skulle knåpa ihop ett inlägg här innan jag sticker ner till stan för att möta Jessie i detta hemska väder. Usch, trodde att det skulle bli vår nu...men icke... =(

Hela veckan har känts som full fart, hinner knappt med nåt. Men det har även varit en sjukt rolig vecka hittills! Igår fick jag besök av två mycket trevliga vänner och deras barn, så det var fullt upp här hemma igår. Var roligt att se hur barnen växer, eftersom det var ett tag sedan vi sågs sist.

Blev även en sväng ner till stan för att titta på Elisa´s när de spelade på torget. Elisa´s släppte sin första skiva och ville fira det i Mariestad, skoj! =) Gillar Elisa´s jätte mycket, tycker hon sjunger sjukt bra men det jag endå var mest ute efter var att ta kort! ;) Sådär trängdes jag ihop med en hobbyfotograf till och lokaltidningens fotograf.

Jan Rippe var på besök i Mariestad och han passade på att gå upp på scenen och överlämna en tårta till Elisa´s. Skivproducenten Henrik Sethsson var även där och ville fira. 

Fick allt några bra bilder på Elisa och hennes band men hinner inte sitta mer här nu så detta kortet får duga, så får jag se om jag lägger upp fler så småningom. =)




En länk till en videosnutt som jag spelade in finns här.

Kommentarer
linaa vikken pina

Japp de blev en sån som på bilden:D



Allt bra med dig?

Ha en toppen helg!

2011-02-11 / 08:27:07
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0