Sötnötar =)

Vilka härliga dagar jag har haft! Mellan trädgårdsrensningarna har jag hunnit att både fika med vänner och fotograferat nya bekanta! =) Jösses, så roligt det är när fler och fler börjar höra av sig om att bli fotade. De senaste två veckorna har jag haft besök av en mammagrupp, två barnfamiljer och en modellfotografering. Så nu har jag fullt upp med redigerandet av bilder. =)

En barnfamilj jag fotade för ca tre veckor sedan var Martina och hennes tre barn. Martina har jag fotat förut, fast då blev det utomhusbilder som ni kan kika tillbaka på här, här och här.

Den här gången var det inomhusbilder som gällde;



Gillar när tösa nedan sträcker upp foten ur grytan, hehe;





Egentligen är väl de två första bilderna lite för ljusa men när jag fotade dessa tre barn hade jag fortfarande inte kommit på hur bra det är att fota manuellt, vilket jag vet nu! =)

Modeller; Alexander, Isabell & Hampus
Fotograf & Redigering; (jag) Anne-Lie W

Med tillåtelse från mamman till barnen har jag fått lov att lägga upp dessa kort. Jag respekterar om det är någon som inte vill bli publicerad på nätet och lägger då heller inte upp några kort på dem som ej vill.

Kommentarer
Li

Hoppas att du får en riktigt bra påsk!



Kram

2011-04-22 / 21:16:50
URL: http://sweetieli.devote.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0