Lalalalala...lala..la..

Bjuder på en fy tusan så bra låt, helt sjukt bra!
Håller på att lyssna sönder den helt, den går nämnligen på repeat här hemma. ;)
Kanske lite sorglig text, fast själva låten & hans röst blir man ju så sjuhelvetes glá av!

Just den här är liveinspelad, hittade ingen bättre version på youtube;


"I´m so happy, `cause you are gone
You are gone, it makes me happy
I´ve been wating for so long
I thought this day would never come
When I could wave and say Good Bye"

Lalalalala....lala..la..

Idag har jag fikat & spelat minigolf med mina arbetskamrater, som en liten avslutning inför sommaren & semestern.
Minigolfen gick ganska så bra faktiskt, spelade ihop med min chef och jag förlorade bara med 4 poäng. Så idag tog jag inte förlusten så hårt, då jag börjar lipa ibland när jag spelar tillsammans med min raring. Är en jäkla dålig förlorare...

Har på mig min mc-jacka & stövlar, tog hojen till mötet, det gick fortare än att cykla! ;P

 


Kvällen har bestått i att färga en väns hår, så att hon är sommarfin till helgen! ;)
Busade en del med hennes barn oxå, båda är för himla goa!
Tackar för den goda kvällsmaten A!

Ska lägga mig i sängen nu och titta på några avsnitt av Skärgårds doktorn som jag började titta på igår kväll.
Behöver vila mig och ladda upp för ett jäääkla långt arbetspass som börjar imorgon, det är tur att det är sovande jour på det!

Kommentarer
Tess

Minigolf kan vara kul, men jag är så otroligt usel på det :-) Åh, härligt att färga hår. Skulle vilja tona mitt, men vågar inte i och med graviditeten. Mitt hår är verkligen annorlunda nu har jag märkt, det reagerar inte ens på samma sätt mot schampo längre.

2010-06-09 / 22:17:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Bloggarmaja

blev nyfiken på den sjukt bra lå+ten, men youtube har inte varit på min sida idag :P



sv: har sommarlov :D

2010-06-09 / 22:38:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
D A N I E L A ♥

- jag kan ju försöka:) Skicka in bilder och beskrivning till min mejl: [email protected]

2010-06-09 / 22:42:12
URL: http://danielas.se
michaela

Desamma :)

2010-06-09 / 22:50:17
URL: http://miski.blogg.se/
Anonym

Tack=). Ja faktiskt så är det skönt att hon fått det nu, det brukar ju vara ganska lindrigt när dom får det när dom e så pass små. hon är så duktig så kliar sig inte ens fast hon säger att det kliar massor. ja jag är super nöjd med denna blogg = ) kul med lite nytt men nu fattas en ny design bara... Letar ju efter nåt rockigt = ). ja mamma sa att ni hade träffats =). Ååå gud va mysigt det lät att titta på skärgårdsdoktorn går det på tv nu? det skulle jag verkligen vilja se. Hoppas du har det bra kram erika

2010-06-09 / 22:52:13
Johanna

Svar: Tack för att du bryr dig sötnos! Du anar inte hur mycket det värmer. Kram! <3

2010-06-09 / 23:36:08
URL: http://joojo.blogg.se/
Tess

Svar: Jo, det var häftigt :-) Toning ska inte vara nån fara när man är gravid egentligen, men eftersom mitt hår är så annorlunda nu jämfört med annars så vågar jag inte testa.

2010-06-10 / 00:12:58
URL: http://highlandertess.blogg.se/
alexandra - AALEXANDRAT.SE

sv; ja.. imorrn! :)

har du sommarlov snart?

2010-06-10 / 08:07:10
URL: http://aalexandrat.se
NinjaSara

God morgon tjejen,



Cafet heter Nya Torget och ligger bredvid Lindex om jag inte minns fel. Vi ville ju så gärna sitta ute i solen med våra varma kläder och där hade vi också uppsikt över våra beautisar där de stod parkerade på hojparkeringen ;)

Du bara måste gå dit och äta den goda kakan!Säg inget till oss bara ;)

Ha en go dag.. Vi ska gå på Sex in the city 2 ikväll.Hoppas den är bra. Du hade sett den redan såg jag.Kram NinjaSara

2010-06-10 / 08:57:07


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0