Lille Theo...

I torsdag var vännen Jenny här tillsammans med sin söting till son och en annan trevlig mamma med hennes son. Det var bilderna från mammagruppen som var klara att hämtas. Jag tror nog att alla korten blev bra och att alla mammorna blev nöjda! =)

Fick tillåtelse av Jenny att få lägga upp några av bilderna på Theo här på bloggen, det är ju trots allt här som dem flesta ser korten och som själva kanske vill bli fotograferade!

Lille Theodor sittandes i en gryta;




Han är för go denne lille pojke!! =)
Det är ju en och samma bild på Theo, bara att den ena är i svartvitt och endast bilen i färg. Vilken är finast tycker ni?

Jag har faktiskt fixat en portfolio som jag kan visa för folk nu, kan vara bra att visa hur olika fotograferingar kan bli. Jädrans säger jag bara, vad fina bilderna blir framkallade! Dock ska det vara i ett matt fotopapper då gör sig bilden bäst! Gjorde olika förstoringar med både blanka och matta fotopapper och det kan ju vara bra för kunden att se hur bilden gör sig på olika fotopapper m.m.

Tyvärr får man vara lite hård när man ska framkalla korten i stan för där har dem en tendens att bäskära bilden lite för mycket och då hade jag även bett om hjälp från början och tydligt sagt att hela bilden ska vara med... Men, men dem fick ju göra om hälften av korten, för jag betalar liksom inte för halva kort!  


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0