Möhippa

Igår hade jag en sjukt kul dag! Fick äran att få vara med på Alexandras möhippa då hon snart gifter sig! =) Det blev "studiobilder" hemma hos mig och jösses vilken rolig tjej det blev med lite vin buken... haha..

Temat på möhippan var rocka billy eftersom det samtidigt var cruisingen på stan. Väl nere på stan mötte vi upp en annan möhippa och det blev en liten femkamp mellan brudarna mitt bland alla raggarbilar.



Det ska bli extra kul att redigera dessa möhippebilder då jag även ska få fotografera Alexandras bröllop, roligt att få följa hela vägen till själva vigseln! =)

Fotograferade även karavanen senare på eftermiddagen, såklart tog jag bara kort på de bilar jag tycker är snygga;





Ganska fina bilder på bilarna! =)

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0