Tema; Grönt

Nu är det dax igen för en fototävling hos standingcarla.blogg.se. Den här gången är temat grönt, vilket jag tyckte först skulle bli en lätt utmaning att fotografera. Men det visade sig inte vara lika lätt som jag hade hoppats på, då jag inte ville ha några naturbilder där det mesta är grönt. 

Istället tog jag min gröna Fanta flaska som min moster köpte i Thailand och som jag har haft som en prydnad på ett av hyllplanen i bokhyllan. Drycken har gått ur datumet men har inte velat slänga den då det inte är så vanligt med Fanta med grön läsk i;



I vinstpotten på denna tävling ligger en One Piece of Sweden från chillunited.se
Och... den här gången vill jag verkligen vinna, så håll tummarna!!! =)


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0