Jag ♥ i.d

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det ska vara i.d BareMinerals! =) Jösses, vad nöjd jag är över detta märke. Hade slut på min i.d foundation för ett tag sedan och tjejen som har butiken i min stad var mammaledig och hade stängt. Så jag tänkte att ja, jag får väl prova en annan foundation av ett annat märke som jag köpte på Lindex då dem ej säljer i.d där...

Ja, den där foundationen (som jag tror var från MaxFactor) fick jag ge bort, den var precis värdelös...
Jag har även haft vänner som försökt få mig att prova andra märken men i.d är verkligen det bästa jag har provat än så länge! =) Dock är väl i.d inte ett så jättebilligt smink men det är såå värt varenda liten slant, väl värt att prova!
 
 
Det kanske finns fler som jag som oxå har ett sminkmärke som man verkligen gillar och som man alltid köper? Nu köper jag ju inte bara i.d i allt smink, utan det brukar mest bara vara i.ds foundation som jag inte kan klara mig utan. 

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0