Schlagerkväll!

Ikväll blir det schlagermys hos ett par vänner, tänkte äta något gott ihop och titta på melodifestivalen! =)
Kanske skulle passa på att klä upp sig i en schlageroutfit! Får försöka få med vännernas dotter att oxå ta på sig klänning, hon älskar ju sina prinsessklänningar. =)

Vilka tror ni vinner ikväll?
Jag har mina favoriter, vilka är Nicke Borg, The Moniker, Swingfly å Erik Saade.

Såhär tror jag att det kommer att gå ikväll;

Första plats; The Moniker - Tar hem segern, låten blir man sjukt glad av och jag tror absolut att den kommer att gå hem i eurovision!



Andra plats; Erik Saade - Det är många som gillar honom och hans nummer är fartfyllt.



Tredje plats; The Playtones - Ett roligt gäng och en ganska bra låt.



Fjärde plats; Danny - Vet inte, ingen höjdarlåt men han är ju känd. Han dansar iallafall bra!



Femte plats; Sara Varga - Skön låt men tror inte att den går hem i den stora finalen.



Sjätte plats; Swingfly - Mycket trevlig låt!!



Sjunde plats; Linda Bengtzing - En riktig schlagerlåt!!



Åttonde plats; Nicke Borg - Sjukt bra, dock passar den inte in i melodifestivalsvärlden...



Nionde plats; Sanna Nielsen - Tre ord, tråkig, tråkig, tråkig...



Tionde plats; Brolle - Han blir för mycket ibland, lite divig och låten är kass...



Nu håller jag tummarna för att The Moniker tar hem det!! =)

Kommentarer
kaffehörnan

Hej motortjejen

Jag hoppades på Sanna, vann hon ej så var de rätt låt som vann

2011-03-13 / 16:03:03
URL: http://www.kaffehornan.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0