Tema; blommor & natur

Jag fick en fråga på bloggen häromdagen om jag ville vara med i en fototävling hos standingcarla.blogg.se. Eftersom det var ett bra foto-tema så bestämde jag mig ganska snabbt för att vara med och tävla! Vinnarpriset är en goodiebag från VivaLaDiva värde ca 800:- och varför inte, smink går ju alltid åt! =) För er som oxå är intresserade av att vara med och tävla kan kika in här; Fototävling

Temat är blommor & natur och jag tyckte att min näckros jag tog i slutet av sommaren förra året passade utmärkt till denna fototävling! Så här nedanför är mitt bidrag till tävlingen;



Håll nu tummarna för min skull! ;)


Kommentarer
HighlanderTess

Håller tummarna! Den bilden är jättefin!

2011-03-30 / 00:26:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
dajana

sv: jag hoppas verkligen det är roligt, är livrädd för att köra nu första gången som det blir snart..;( nej jag ska va på kenneth's :) kram

2011-03-30 / 07:43:06
URL: http://dajanaramic.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0