Hemma-studio

Fotobakgrunden jag beställde i torsdags eftermiddag fick jag hem i förrgår, snacka om snabba leveranser! Jag gjorde beställningen på kaffebrus.com, en mycket bra fototillbehörs-sida som rekomenderas starkt! =)

Jag tog några testkort igårkväll. Dock hade jag ingen modell att ställa upp, så mina fotoblixtrar fick bli modeller istället..haha.. ;) 



Det blev en ok bild för att bara ha testfotat litegranna! =) 

För er som bor i närheten, ni vet väl att det bara är att höra av sig här på bloggen om ni vill bli fotade?


Kommentarer
Johanna

jodå, det är sådär, skadat knäet, så går på massa tabletter så magen gör med ont, men nu verkar det lagt sig lite... perfekt till helgen. själv då?

2011-03-30 / 21:57:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Jenny

Åh va proffsigt jag vill så gärna testa att bli fotad av dig som sagt men är så feg :) inte så mkt att stå framför kamera på ngt knasigt sätt känns så pinsamt men som sagt skulle va kul, va kostar det att bli fotad av dig? Kanske ska ta tag i saken & boka en tid nu framöver kanske skulle du någon dag i nästa vecka eller veckan därpå för vet med mig själv annars blir det inte av :)



Har lagt en röst på dig nu i tävlingen hejja hejja :) Kram

2011-04-03 / 14:03:06
URL: http://jenlen.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0