Följ mig...

Halloj!
Jösses, vad dagarna rusar iväg, mitten på veckan och snart helg igen! Skönt att vi går åt varmare tider!!
Idag har jag lämnat in glashyllor hos glasmästaren för att korta av dem litegrann, tänkte sätta upp två hyllor i dressingrummet som jag kan ha deverse smink, parfymer m.m på. Vitrinskåpet jag gjorde om får inte plats och flyttas därför till ett annat rum. Skönt när man har några rum att fylla ut! Hehe.. =) Skrev även en Ikealista utifall man åker till ett Ikeavaruhus någon dag framöver, fattas nämnligen lite inredning till garderoberna...

Har även hunnit skicka iväg ett gäng bilder till en bloggvän i Borås som var hos mig och blev fotade för ett tag sedan. Bilderna hoppas jag kommer fram imorgon, ska bli kul att få höra vad som sägs om dem.


Får se när jag hinner blogga nästa gång men för att ni inte ska missa något inlägg kan ni ju alltid lägga till mig på bloglovin! =)  Hejs Svejs!

Kommentarer
Li

Jag följer redan dig gumman, fina bilder på dig förresten!



Kram

2011-03-09 / 21:44:34
URL: http://sweetieli.devote.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0