Upplevelser!!

Vilken upplevelsevecka det har varit för mig! =)

Bland vardagliga ting såsom att tvätta hojen, shopping, mys-stunder m.m har vi även hunnit cykla utmed Göta kanal med picknickväskan i högsta hugg! ;) Haha... hade sjukt skoj dem fyra milen vi cyklade bredvid båtarna. På nåt konstigt vis blir det alltid en tävling utav det, den som kommer först fram till målet osv. Alla andra som cyklade, tog sig mera vackert fram medans vi cyklade på som jagande galningar! Haha...  

Tog oss även en fisketur ut till Torsö men hade ingen fiskelycka, tur var väl det för jag hade inte velat ta i någon fisk. =)

Fick oxå en helt underbar fin upplevelse när jag fotade glaskonst vid ett slott (Börstorp slott) som ligger i närheten, det blev mycket vackra bilder i en sådan miljö som det var där! Kommer visa bilder framöver. =)

När jag var vid slottet kom det två mullrandes, jädrans snygga sportbilar. Det var två Dodge Viper, varav en kom från Schweiz. De ställde upp sina bilar så jag fick ta kort på dem! =)


Kommer visa fler hela bilder på bilarna så småningom. De gav mig deras visitkort så att jag kunde maila bilderna till dem i Schweiz. Hehe.. Jag fick ju prata på lite halvknacklig engelska då dem inte kunde svenska men jag tror att vi förstod varandra ganska bra endå. =)   

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0