Photoshoot innan balen

Ja, denna dagen den bara sprang iväg...
Men jag har hunnit ganska så mycket (eller har jag det egentligen?!, det kan man allt undra..). Iallafall så hann jag åka ner till stan för att fota två par otroligt snygga balklädda studenter. De sitter väl just nu och intar en god trerätters. =) Men jag fotade såklart lite andra uppklädda studenter än dem som jag fick i uppdrag att fotografera. Fina de är och så glada alla var;

  

Gillade hennes klänning väldigt mycket (ovanför) Super snygg! =)



Tänkte att det kanske blev snyggt att ta med en liten del av en bil bredvid ett fint par. Vad tycker ni?



kortet ovan blev jag mycket nöjd med, paret ser så lyckliga ut! =)


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0