11årig modell

Äntligen börjar jag komma ikapp med alla fotograferingsbeställningar som jag har haft under juni, har endast bröllopet kvar som det tyvärr får bli lite väntetid på. Men måste hinna njuta av min semester oxå och den som väntar på något gott, ja ni vet... =)

Fotograferingen är ju trots allt bara en hobbyverksamhet och jag vill fortfarande hålla det på den nivån. Veckan innan jag åkte iväg till Tjörn hade jag en modellfotografering, en tjej på 11 år. Jösses, vad kul det var att fota henne. Hon var lätt att "jobba" med, vilket resulterade i sjukt fina bilder! =)





Köpte en stol hos Krontorpsboden (en trädgårdsmöbelaffär här i stan) som jag har i min studio nu. Måste ju hela tiden vara kreativ och hitta på nya fotoidéer. Som t.ex. bilden ovan som jag tog uppifrån.

Modell; Lisa
Fotograf & Redigering; (Jag) Anne-Lie W

Med tillåtelse från föräldrarna får jag lov att använda bilderna.

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0