Önske-outfit..

När jag läste ett mode-magasin häromdagen kom jag på en ny kategori till min blogg. Det har blivit alldeles för lite mode i min blogg, jag som älskar kläder, kläder och kläder. ;) Jag älskar bloggar som tipsar om mode och jag tänkte att jag oxå skulle börja inspirera med allt som jag tycker är sjukt snyggt! Dock är jag väl lite tråkig när det kommer till att shoppa, för jag shoppar oftast hem liknande kläder som jag redan har... Men! Det ska bli ändring på den fronten, jag ska börja våga köpa lite annat. Det finns ju så mycket snyggt nu för tiden! =)

Fast vad jag mest tänkte på när det kommer till det här blogginlägget var att göra en ny kategori som kommer heta "Veckans önske-outfit". Jag ska försöka hinna lägga upp ett modeinlägg en gång i veckan där jag gjort ett bildcollage på en snygg outfit,  en outfit som jag lätt skulle kunna klicka hem (om jag hade varit miljonär, förstås! ;P haha...). Tanken är alltså att inspirera med min åsikt om vad som är snyggt att ta på sig. =)

 
Min nya favoritfärg (förutom rosa, thihi..) har nog blivit brun. Byxorna är sjukt läckra och jag älskar när de är mer lös-sittande. Skorna passar till byxorna även fast dem nästan är i samma färg. Jag ville inte att dem skulle ta över hela outfiten utan bara synas litegrann, vilket det gör med spännena på sidorna. Farfarströjan ger outfiten en avslappnad men snygg och stilren lock, ett stort plus är att det är G-star! Smyckena tänkte jag att de skulle vara enkla och inte en massa krafs. Klockan och laptopen får representera nutidens mode, där massa datorer och ständigt stress är precis så samhället ser ut idag.

Jag sökte runt på de flesta modesidor när jag letade efter min önskeoutfit, ändå hittade jag allt på nelly.com. Den sidan har det mesta tycker jag, de har mycket att inspireras av och det är svårt att hålla fingrarna i styr! ;)


Kommentarer
Johanna

Javisst var det fint ordspråket!



Här är allt bra, trött som tusan och less på tråkiga tisdagar bara haha. Hur är det själv?

2011-02-15 / 18:17:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Mia

Riktigt coool outfit, allt skulle kunna funka utom skorna för mig, skulle antagligen bryta benen (är helt ovan med högklackat, mest gått i lågklackat länge nu).



Visst är texten underbar, blir varm i hjärtat av alla orden han skrev.



Allt bra med mig! Allt bra med dig också hoppas jag?

2011-02-17 / 15:41:43
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Bella

Hur är det med dig idag då? :D det var inte igår vi snackade.. Hoppas allt är kanon :D

2011-02-17 / 21:43:51
URL: http://bellablogg.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0