Näst intill stört omöjligt

Något som jag älskar att fånga på bild när det gäller modellkort är när det näst intill är stört omöjligt att stå på det där viset som jag har försökt att förklara för modellen. Ändå har de modellerna på nåt vis klarat av att hålla balansen och samtidigt sett snygg ut och bilderna har därmed blivit helt perfekta. En sån bild som jag har försökt förklara för er här ovan är t.ex den här;



Även om det inte syns på fotot så är det faktiskt ganska svårt att stå på det där viset. Nu gjorde Lisa detta jätte bra och hon blev riktigt fin på kortet!

Ett annat kort (fast så kan väl förhoppningsvis vem som helst stå utan problem) är den här;



Sådana kort som dem ovan är mycket roligare än dem "vanliga", där man bara står rakt upp och ned. Jag är mycket för foton som ser sådär ful/snygga ut, ni förstår säkert lite hur jag menar.

Fast såklart så är även sådana här modellkort sjukt fina;



Modell; Lisa
Fotograf & Redigering; (Jag) Anne-Lie W

Har tillåtelse från föräldrarna att få använda bilderna.

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0