Silverfallet

Idag har jag varit på picknick tillsammans med raringen min, brukar alltid åka till Silverfallet på våren och en härlig utflykt dit blev det i år igen! =) Men innan vi kom dit tog vi ett långt stopp i Melldala handelsträdgård där vi köpte växter. Fick med oss hem ett jättefint miniträd och några rosenbuskar m.m. Ska bli spännande och se hur allt kommer att blomma framöver!

Efter det långa stoppet kom vi äntligen fram till picknickstället där vi satt och myste bredvid vattenfallen;


Tog en himlans många bilder på vår utflykt men orkar bara lägga upp två av dem (nedanför) Den första bilden använde jag stativ till, tog en längre slutartid, ville få vattnet som forsar ner att bli som ett vitt täcke; 



Fotot nedan använde jag en kortare slutartid, använde mig även av manuella inställningar på både bilderna.



Fotograf; (Jag) Anne-Lie W

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0