7 års kalas!

Ja, jösses mössa! Kan ni tänka er att jag som aldrig tar semester från jobbet faktiskt gjorde det, så nu är jag ledig en hel vecka och veckan har lite små-trevligheter att se fram emot!! =)

Annars har dagarna rullat på som vanligt, ställde på hojen i förrgår och igår tog jag en tur på 500 meter, haha.. Trist väder, sen så hann jag faktiskt inte åka mycket längre då vi skulle på hundkalas i Falköping. Milou fyllde 7 år och det firades med god mat och tårta! =)

 
Ja, Mille fick nöja sig med ett hundben. =)

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda... Det är ju öppet hus i Väring på Mc-kompaniet men vad tusan ska man göra där när man inte är i behov av att köpa något?! Nja, kanske sätter fast filmkameran på motorcykeln istället, sen så ska jag nog redigera klart de mesta av alla kort så jag äntligen kan skicka iväg dem!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Li

Vilken fin hund!



Kram

2011-04-02 / 12:13:37
URL: http://sweetieli.devote.se
Jennifer

sv: okeej , hahah hon tog nog fel person. Ja det ska jag göra och sen hör jag av mig! :)

2011-04-02 / 17:33:32
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0