God mat å filmkväll!

Gomorrn!
Idag kommer det bli en stressig dag, iallafall till kl 17.00...
Ska till Pappa för att fika om en liten stund, men innan dess måste jag börja plocka iordning här hemma.
Måste även hinna göra en efterrätt och förbereda grillmaten, som jag ska bjuda mina vänner på ikväll. 
Har planerat in en rolig tjejkväll ikväll, får passa på när raringen inte är hemma. ;)

Annars har veckan gått ok, trots min ensamhet.
Åt ute med jobbet i förrgår, vi åkte till resturang Laxhall som ligger på Torsö.
Mysig omgivning vid vattnet, men dem kunde ha gjort bättre inredning i resturangen och det hade varit en fördel att använda menyer!
Det var tyvärr helt kalt på väggarna, dem hade bara släpat in bord och stolar och inga saltkarer eller pepparkar fanns det... å potatisen var iskall...
Det enda stället som det var mysigt inrett på, var på toaletten.
Men annars var det trevligt, kul när det händer lite annat på jobbet och sen var det ju väldigt trevligt sällskap!


Igår kväll kom Jessie hem till mig på filmkväll, hon ville inte att jag skulle sitta ensam en fredagskväll, himla snällt av henne!
Vi åt hämtmat från kinaresturangen  och kikade på filmen P.S I love you som vi lånat av en annan vän.

En mysig, romantisk, stundtals sorglig film, helt klart sevärd.
Handlade om ett par, där killen går bort i cancer. Det enda negativa var att man inte hängde med där när han dog. Resten av filmen var riktigt bra annars!

Måste ta tag i dagen här nu och fortsätta stryka klart det som jag påbörjade igår vid tolv, när Jessie åkte hem.
Önskar er en trevlig lördag!


Kommentarer
jessica

tack för en rolig kväll igår:)

2010-05-15 / 10:19:41
URL: http://jessisdesing.blogg.se/
Anna

Den där filmen har jag med sett, fin och sorglig!



Ha en fortsatt fin helg vännen!

kramen

2010-05-15 / 10:28:15
URL: http://annacondas.blogg.se/
Tess

Den filmen gillar jag :-) Såg den på planet på väg hem från Kina och då hade jag inte träffat eller pratat med min pojkvän på 10 dagar så gissa om jag bölade :-D

2010-05-15 / 18:52:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Fii

Ååh den är så grymt bra den filmen! :)



Det va längesen. Haft ett rejält uppehåll med bloggandet hehe :P Allt bra med dig?

2010-05-18 / 16:19:56
URL: http://fiii.blogg.se/
m y y s a n o l s s o n

sv. heheh ja men absolut! :))

Hm.. det är inom vården! så nått äldreboende tror jag det skulle bli.

kramar! <3

2010-05-22 / 11:29:01
URL: http://prinzessiin.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0