Långhelg

Fredag idag och det betyder jobb för mig, ska jobba min långhelg i helgen.
Imorgon är vi bjudna på våfflor hos svärföräldrarna, det ska bli riktigt gott. :)

Har världens träningsvärk i magen idag, körde stenhårt med magen igår på gymmet.
Blev ganska mycket träning för mig igår, var på gymmet en timme och sen när jag kom hem ville en vän till mig ta en långpromenad som tog lite mer än en timme! :)

Fick ju en liten present av min sambo i veckan oxå!!! :)
Ett Kawasaki nyckelband :)


Nu är det bara 21 dagar kvar tills jag har min motorcykel :)

Kommentarer
Jenny Lennartsson

Hej..Mm vet töntigt att gnälla över en sån grej som min moster nyss sa det är ju bara man sjlv som tänker på det fast detta syns hehe..

Tack snälla :)

Mm precis det är hon ja, men du & jag kanske kunde planera in en fika någondag, vore trevligt att träffa dig faktiskt du verkar vara en sån trevlig & gullig tjej :) Annars får du & jenny bara höra av er till mig för efter halv fem brukar jag vara ledig på em :)

Hoppas du får en riktigt bra fredag! Kram

2009-03-13 / 09:24:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Anna

Hej!



Ja det är lite läskigt det där med bantning! har aldrig provat heller, men jag tycker också om att träna och hålla mig i form;)



Ja prova på det där med modell för en dag! Det var jätte roligt och det är kul att ha sånna fina bilder:)



Skönt att det är helg nu! Efter jobbet ska ja ta tåget till min pojkvän och bara ta det lugnt. Ser att du ska jobba...hmm men pengar bli det i alla fall!

Kram

2009-03-13 / 09:37:08
URL: http://annathomsson.blogg.se/
anna

Tack, du är så söt:).



Jag har också älskat det programmet.

Ska tydligen finnas ett liknande program, fast som ving har gjort. Men efterssom att jag bara har 1:an,2:an och 4:an, så har jag ingen möjlighet att se det, tror programmet ska visas på 3:an eller liknande.



Jag är verkligen super glad över att jag har Alice.

Min sambo jobbar väldigt mycket kvällar, så då har jag Alice. Skönt att slippa vara helt själv.

Är lite mörkrädd, så det hjälper :D.



Duktig du är som tränar, skönt med lite verk, då vet man att man gjort rätt :D.

Ska till gymmet i dag, lätt nervös, var år och dag sedan jag tränade. Lär också få massa träningsverk.

Men det är väll så det ska va ;P.



Tror också jag ska äta våfflor i helgen, blev så sugen på det nu :D.

Ha en underbar helg :D.

Många kramar

2009-03-13 / 10:00:10
URL: http://annastumpan.blogg.se/
Anna

JA att förnya och göra om hemma är alltid kul! Synd bara att man inte har en helt obegränsad ekonomi..=)

Ja sicken rolig helg vi får du och jag! Men vi kan ju tänka på varandra då, att vi iaf är två som måste jobba menar jag..Vad var det du jobbade med nu igen?

Vi bor i ett hus med två lägenheter i..vi bor på botten..Helt perfekt med liten går och allt! vi har ett jättegulligt pensionärspar o´vanför oss som knappt märks och på sommrarna bor dom i sommarstugan..Så då är det fritt fram med grillpartynm & allt man kan tänkas ha! Trivs verkligen! Hur bor du?du kanske har sagt det men mitt minne liknar ibland en guldfisks minne..hahaha!

HA en bra dag/ helg! Kramar Anna

2009-03-13 / 10:56:20
URL: http://annacondas.blogg.se/
Jenny

Hej! Allt bra med dig?

Nu är jag hemma efter några underbara dar i sälen:)

Kanske skulle ta den där fikan en da nu?

Har du haft för dig för kul i veckan då? Kramar

2009-03-13 / 11:11:01
URL: http://grynet86.blogg.se/
♥ Johannan ♥

Nej ännu inga planer inför helgen, mitt sinnestillstånd kan du se i senaste inlägget i bloggen ;) Kram

2009-03-13 / 12:11:50
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Belinda

men oj vad mycket beröm, jag blir ju alldelles rörd :D Sötnos där!



Tack desamma söta du!

2009-03-13 / 13:08:36
URL: http://belindas.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0