Skövde- stan som ingen behövde ;)

Skojja lite om själva rubriken ;)
Fast ibland blir jag faktiskt lite irriterad/besviken när man har fått upp shoppa suget och så kommer man dit så finns det inget snyggt alls och inget nytt heller för den delen....
Det kanske inte är själva Skövdes fel utan butikernas men det känns verkligen som att dom större städerna skickar alla kläder m.m. som dom inte blir av med till dom mindre städerna t.ex. Skövde för att förhoppningsvis bli sålt där istället.... :(

Var inne på Kicks i commerce huset oxå för jag ville ha en sån där brow fix wax pencil som Anna gav tips om.
När jag frågar kassörskan om vart det fanns nånstans då jag inte orkade gå omkring och leta själv, så kändes det som hon dumförklarade mig och undrade vadå för vax??!! till ögonbrynen??!!... så där snäsig var hon..
Men jag kom ju ihåg vad märket heter så jag sa det så då gick vi till den delen som det märket fanns.
Det är ju en fördel att dom som jobbar där vet vad sakerna dom säljer är för något!
Tyckte inte att hon var speciellt trevlig så nån ögonbryns penna med vax blev det inte där! 
Så där förlorade dom iallafall en kund idag!

Å några skor blev det inte, var inne på att köpa ett par lacoste skor för jag hittade verkligen inga andra som föll mig i smaken.
Men sen när jag tänkte efter så ville jag ha lite speciellare skor som är snygga fast ändå sticker ut lite och dessa lacoste skor har sett likadana ut i säkert 5 år.
Så skor det får vänta ett tag till!

Usch, känns som jag har klagat en hel del nu och det var ju inte riktigt meningen.
Lite shoppat blev det ju ändå ;)

Köpte två par bas- linnen, ett svart och ett vitt på Ginatricot.
Hittade nån gel- ögonbrynsborste som jag tänker prova istället på Åhléns, anledningen att jag vill ha en sån penna/borste är för att hålla konturen på ögonbrynen på plats.
Sen köpte jag även ögonbryns puder, har alltid haft penna förut men ville prova något nytt. 
Det är ju bra att man inte köper nåt alldeles för dyrt om det inte skulle passa mig sen när jag väl prövat! :)

Det blev även ett film köp, köpte "Låt den rätte komma in" har ju tjatat om att jag skulle vilja se den efter att jag läste boken.

Så ikväll blir det film-mys-i-soffan eller varför inte i sängen ;)


Kommentarer
mikaela

Välkommen till Enköping. Same problem där. Tur är att jag bor 25min tåg till sthlm 35min med bil till uppsala och 20min till Västerås:P hehe!

kan bara välja;)

2009-04-28 / 20:28:53
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Anna

Å en sån borste kanske man skulle införskaffa sig! den där kassörskan tycker jag borde byta jobb om hon inte orkar bemöta sina kunder på ett vänligt å hjälpsamt sätt!

Lite shopping blev det iaf! =) jag har oxå shoppat idag, ett par ballerina skor! jättefina (bild finns på bloggen om du e nyfiken)



Sicken kompis du har, självklart känns det att tatuera sig men det är en smärta man kan stå ut med om jag säger så och hur ont det gör beror på vart man har den! folk skulle heller inte tatuera sig så mkt som dom gör om smärtan var olidlig! Gör en tatuering bak på kroppen så slipper du se nålen vet ja! =) klart du ska ha en tattoo, man lever bara en gång vet du! ;)



ha en härlig filmkväll nu! =)kramar!

2009-04-28 / 20:37:43
URL: http://annacondas.blogg.se/
Du Vet Inte

jaa de e skiiit kuuuuuuuul

2009-04-28 / 21:12:08
URL: http://duvetintee.blogg.se/
johanna

sv: Jodå, det är helt okej :) själv då? kramar.

2009-04-28 / 22:51:17
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Makrill

Ja det känns väldigt skönt :P

Det är bra, då blir det ju fina pengar :D

I veckan ska jag till Skåne! Sen ska man väl fira valborg någonstans, vem vet. Själv då?



Ha en fin dag i det vackra vädret!

Kram

2009-04-29 / 08:44:20
URL: http://makrills.blogg.se/
Denna Sanna Kvinna

Jag känner likadant när jag är och handlar i Skövde och Lidköping! Men skaffa barn då är det mkt roligare att shoppa :D

2009-04-29 / 08:51:54
URL: http://sofieb.blogg.se/
Olessia

bloggen är till för att klaga :D

2009-04-29 / 09:35:03
URL: http://nenno.blogg.se/
Jessica

Tråkigt med otrevliga kassörskor som dessutom inte vet vad pysslar med.



Tur att du fick lite nyshoppat med dig hem iaf.



Ha en bra dag!

2009-04-29 / 11:25:12
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Anna

Hej gumms!



Klänningen är lika snygg irl som på bild (tycker jag iaf) och den är en aning liten i storleken! Jag tog en 34 då jag normalt har strl small men som du läste så satt den som ett korvskinn! men jag tänker ge den en chans till genom at beställa hem en strl större! så om jag var dig skulle jag nog pröva med den lite större! Blir det en svart för dig med tro? =)



Skorna är av märket Park west, kanske är samma? tjusiga är dom i varje fall!



Klart du ska ha en tattoo..men du gör klockt i att välja med omsorg, det är ju faktiskt nåt somm sitter livet ut..fast har man den på baksidan av kroppen tröttnar man inte lika lätt då man inte ser den jämt..



För mig blir det jobb idag! är du på lediga sidan eller?

kramis!

2009-04-29 / 12:39:54
URL: http://annacondas.blogg.se/
Maria

sv: Jo tack än så länge har dagen vart bra ;) Din?

2009-04-29 / 12:43:38
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0