Skärgår´n

Vad rara ni är (mina ständiga läsare) som skickar kommentarer trots att jag är fruktansvärt dålig på att svara! =)

Fortfarande är jag inne på vår vecka som vi spenderade på Tjörn, har en del härliga bilder därifrån som jag gärna vill visa upp. Det är ju kanske inte varje dag man har en sådan här underbar utsikt att beundra;



Ser ni längst upp där vattnet och himmelen möts, jag höll kameran rakt och jag tycker att det är bra häftigt när det syns på kortet att jorden är rund! =) Jag är ca 100 meter upp över havet när jag tog den här bilden, Klädholmen ligger längst bort och där jag står är i Rönnäng, snett till vänster ligger Tjörnekalv.

Nedan är en liknande bild, fast jag är bara ca 50 meter upp på bergen där.



Rönnäng är nog lätt den finaste platsen på hela Tjörn! =)

Plats; Rönnängs skärgård i Bohuslän
Fotograf; (Jag) Anne-Lie W

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0