Manlig modell

Brrr... Kallt att köra hoj idag... Men såå jädrans kul att få dra lite med gasen!!!! ;) 

Passade på att åka hem till söta Anni för att lämna lite kort på barnen som jag tog för jättelängesen. Har ju tyvärr haft fullt upp, därav har det blivit lite förseningar med redigerandet av bilder. Brukar inte åka hem till folk och leverera bilderna egentligen utan dem jag fotar får hämta korten när de är klara. Men Anni har jag kännt sedan barnsben så därför var det lite kul att åka hem till henne och kika på hur hon har det! =)

Igår var Malin förbi och hämtade sina kort som jag tog på henne och hennes boyfriend. Tänkte faktiskt visa (vilket jag har fått tillåtelse för) några manliga modellbilder på hennes kille som jag blev riktigt nöjd med. =)

Den här bilden är en favorit hos mig, skärpan ligger på ansiktet i spegeln och jag lyckades hålla kameran rakt så att spegelramen inte blev sned!! Hehe.. Visserligen går det att räta upp en bild i photoshop så att det blir dugligt men jag föredrar att göra rätt från början.



Bilden nedan lät jag Tobbe sitta på min smink-barstol som brukar stå i mitt walk in closet. Det gäller att vara kreativ, spegeln ovanför hör ju egentligen oxå hemma i mitt dressingroom men som blev utflyttad till vardagsrummet för lite tillfällig fotografering. ;)










Tycker att Tobbe gör sig riktigt bra som modell! =)

Jag har äntligen kommit på hur man ändrar vitbalans m.m nu! Jösses vad det underlättar, det blir mycket finare bilder! =)

Kom gärna med era åsikter om bilderna och då menar jag inte bara postitiv kritik, jag behöver höra all kritik! Måste ju få reda på vad ni tycker så att jag kan utvecklas till det bättre! =)

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0