Vill du bli fotograferad?

Vart tog kvällen vägen? Fastnade visst i photoshop och en ny header till bloggen blev till. =)
Den får duga ett tag, tröttnar ju så lätt eller rättare sagt så tycker jag det är så kul att göra nya collage! ;P

Morgondagen ser jag fram emot, ska hem till Alexandra och senare på kvällen blir det en sväng till örebro ihop! Alla dagar i veckan är så gott som fullplanerade på roliga saker! Tisdag blir det förmodligen photodax, planen är att fota en vän och hennes bebismage om inget annat kommer i vägen. =) Sen ska jag väl försöka klämma in lite jobb oxå! ;) Till helgen blir det dop, måste få tummen ur och slå in presenten och göra klart dopkortet! =)


   
Hoppas innerligt att allt vi har beställt till hemmet kommer i veckan oxå!! =)


Kommentarer
Mia

Snygg den blev verkligen topp-snygg (va duktig du är som gör egna, jag beställer för jag är så dååålig på det själv).



Har haft en bra start på december, lite synd med nästan nackspärr (motat den i grind med heat lotion dagar o kvällar i ända) men nu när det verkar gå åt rätt håll så känns allt bara bra.



Gillar inte riktigt att det inte fortsätter att vara kallt, gillar inte blask alls nämligen!



Har allt funkat bra med flytten? kommit i ordning snabbt eller fortfarande i kartonguppackningsläge?

2010-12-06 / 16:15:25
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Johanna

SKa du med på MaryKay möte tro? Eftersom det är måndag ;)

HOpaps ni får trevligt!

2010-12-06 / 18:08:17
kajsa

Jag har nyligen startat en hälsoblogg där jag skriver om min träning, ger hälsotips och mycket annat. Besök gärna bloggen och tyck till :)



ha det så bra!



/kajsablom

2010-12-06 / 21:41:13
URL: http://halsolivets.blogg.se/
ellen

Jag vill. det vore spännande

2010-12-07 / 14:08:19
URL: http://ellencsordas.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0