Falköping

Jag var ju i Falköping i helgen och hälsade på ett par bekanta.
Vi hjälpte dem att skruva upp IKEA bokhyllor, fast jag satt mest och tittade på och lekte med deras hund.
Vi åkte till Falbygdens ost oxå, där handlade jag morots och aprikos marmelad, prästost och rökt ost. Jag provade lite nya saker, jag har aldrig ätit rökt ost och morotsmarmelad, men det var faktiskt himla gott!
Det fanns tomatmarmelad oxå, men det vågade jag inte prova.
Jag hade en jätte trevlig helg, det är synd att den redan är slut....varför går alla lediga helger så fort??

Så här blev bokhyllorna, det blev jätte snyggt tycker jag!

Hunden Milou.



Kommentarer
Anni

Gott det lät ändå =)

Har inte hunnit mäta ellie's hund än,men hon kommer ikväll så då ska vi försöka att mäta henne,om hon är villig till detta =) kramar

2008-11-17 / 09:34:32
URL: http://missannisen.blogg.se/
angelica

Milou heter Charlies mamma :)

Ja jag ska nog önska mig en sån kurs i julklapp av min sambo, vi pratade om det igår och han tyckte det var en bra ide :)Ska även lära mig att sätta i extesions nån gång har jag tänkt, eftersom jag är beroende ;) Ska snart sätta i nya hos en vän som gör det billig, till löning har jag tänkt! De jag har nu är så korta och slitna, men de har suttit väldigt länge!

Vad bra, just nu har jag en overall till honom, men när den börjar bli för tight så kanske jag beställer en av dig :)

Ja, visst var Charlie och Elton lite lik i färgen måste jag säga! Rödlätta ;) Jag längtar verkligen tills Charlie blir äldre för jag är så sugen på att se hur hans färger kommer bli då! Han kommer nog bli toksnygg!

http://www.chinesecrested.no/en/registry/79614/Ridgecrest.s+Smashing+Hit.html

Där har du min Charlie om du är sugen att kika på hans föräldrar, syskon och överig stamtavla. Jag avgudar hans pappa, troligen den finaste hunden jag sett, förutom min egen då ;)

Ha det bra!

Kram

2008-11-17 / 10:09:01
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se/
Mimmi

Jaa gud vad snällt! Min hund är ju lite större än din.. Han är ganska stor faktiskt.. Så jag gissar på att det blir lite mer än 150:- då eftersom att det går åt mera material?

Just nu är jag hos min pojkvän, men jag ska hem om en timma ungefär. Då ska jag mäta honom :)

Kan man välja mellan olika färger eller är det blått som gäller?

Kram Mimmi!

2008-11-17 / 10:49:00
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Sussi

Det var inte bara en hylla inte.

Du är inte den enda som vill ha Charlie. :)

2008-11-18 / 18:59:10
URL: http://lavica.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0