Modell-shoots

I Påskas var Catat hos mig och blev modellfotograferad. I söndags var hon här och hämtade sina bilder och hon blev jätte nöjd, vilket jag oxå blev! =) Kommer visa fler foton på Catherine framöver men de tre favoriterna som jag tycker är sjukt fina visas nedan;



En ganska svår pose som jag bad Catat göra var den ovan. Det är inte dåligt att kunna balansera på skyhöga klackar samtidigt som hon lutar bak överkroppen och sneglar in i kameran! Tjejen ser ju faktiskt fortfarande väldigt avslappnad ut på bilden, en perfekt och lite annorlunda modellbild. =)

Bilderna nedan är samma bilden som den ovanför. Fotot hade så bra kvalité att det gick alldeles ypperligt att beskära bilden en aning. Tycker en bild blir så snygg när den börjar längst ned från sidan där hon håller sin hand på höften.



Visar fotot i färg oxå;



Modell; Catherine ( catat.blogg.se )
Fotograf & Redigering; (jag) Anne-Lie W

Med tillåtelse från Catat får jag använda bilderna på bloggen. 

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0