Nytt i hemmet

Jösses, vilket trevligt samtal jag tog emot i morses! De ringde från en arbetsplats som jag jobbat som vikarie hos, det var en brukare därifrån som hade proppsat på att bjuda mig på dennes födelsedagskalas. Hehe...sött, måste ha gjort ett väldans gott intryck med tanke på att jag inte har jobbat där på över tre år! =)

Annars idag har jag kört hoj till Skövde och fått utstå både hagel, regn och blåst på dit och hemvägen... Kom ju iallafall överlevande hem, gillar verkligen inte den starka sidoblåsten som brukar komma plötsligt och som hugger tag i motorcykeln...

I Skövde beställde jag en blixtlampa som hade gått sönder i helgen, det var väl visserligen mitt eget fel. Köpte även ett par fina fjäder-örhängen, fint att ha på sig nu till sommaren!

Något annat som är nytt, fast då i hemmet är två tavlor som är köpta i göteborg. Älskar när det är mycket färg och sådär lite fantasifullt i tavlor;

Köpte även i fredags en ny dörrkrans, visst ser den välkomnande ut? Har spanat på de fina kransarna länge nu, cyklar nämnligen förbi den blomsterbutiken där dem säljs när jag är påväg hem från jobbet och varje gång har jag tänkt köpa en krans! =)


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0