Sko-reklam, kanske?! =)

Sitter just nu ikrupen i min OnePiece och tänkte skriva ett litet blogginlägg. Varför är det alltid så svårt att börja ett inlägg? Jag har himlans svårt ibland att komma på första meningen när jag ska skriva blogginlägg, har ni det med?

Idag har det varit en riktig bra dag, träffade Jessie en sväng i förmiddags. Vi gick på vårmarknaden ihop och sedan tog vi en god lunch på resturang Bistro, gottit! =) I eftermiddags kom Jenny hit på fika och lite fotografering! Det var himla kul att träffa Jenny då vi bara har pratat genom varandras bloggar förut. =)

Provredigerade en av hennes bilder som  ni kan se nedan;



Nu ska jag fortsätta redigera bilder fast inte Jennys utan bilderna från mammagruppen som var här för några veckor sedan. =)


Kommentarer
Tess

Jag har svårt att komma på passande rubriker till mina inlägg :-/

2011-05-01 / 22:44:04
URL: http://highlandertess.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0