Taj Sunset

Härligt med torsdagskväll, speciellt när man är långledig hela helgen! =) Veckan har varit bra den oxå, var iväg och shoppade i tisdags. Köpte massa gardintyger till köket, tvättstugan och till mitt walk in closet. Dock blev inte gardinen till walk in closet-rummet så som jag hade tänkt, får hitta på en egen gardin istället. =) Gardinerna köpte vi i Moholm och på vägen till Skövde stannade vi såklart till vid Tidans fik och avnjöt en god kopp kaffe, trevligt, trevligt. 

Väl i Skövde försökte jag hitta något inne på Ginatricot (eftersom jag har presentkort där) men såklart fanns det inget snyggt alls... Väntar tills mer av vår och sommarkläderna kommer istället. Däremot köpte jag hem Escadas nya sommardoft, det är något speciellt med deras sommardofter, ett måste att köpa! Hehe.. =)
  

Den här luktar sjukt gott, man längtar verkligen till värmen/sommaren när man sprutar på sig Escadas Taj Sunset! Roligt oxå att Escada valde en mer annorlunda färg på flaskan denna gången, för visst är parfymflaskans utseende viktigt?! ;)


Kommentarer
Jenlen

Den doften har ja för mig luktar väldigt gott.så skönt för dig med långhelg skulle inte vart del att vara ledig imorgon ser fram emot helg igen att kunna sova ut på

morgonen ja är alltid så trött nu för tiden.mm

den va faktiskt bra trassel ett minus är ju att ja tycker Disneyfigurerna va finare förr nu har dom

så stora ansikten o ögon.ska du göra i helgen då?kram

2011-03-03 / 21:31:56
URL: http://jenlen.blogg.se/
Malin

Åå ja vill ha sommar nu när jag såg den parfymen :D Ja flaskan är sjukt viktig, den gör halva köpet ;)

2011-03-04 / 06:28:42
URL: http://nothinonyou.blogg.se/
Josephine Legendi

Åh tack så mycket!

Linnet har jag köpt på lager 157 i Örebro för 60:- köpte även ett likadant fast svart igår!

Vill också ha den nya escada parfymen! :D



kram

2011-03-07 / 12:13:30
URL: http://legendi.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0