Hektisk kväll! =)

Vilken hektisk kväll det blev, telefonen gick varm av allt smsande. Först fick jag sms från min arbetskamrat då vi hade tänkt få ihop en mysig "ungdomskväll"! =) Sen kom Johanna hit för att hämta bilderna från i torsdags eftersom det var lite bråttom med dessa bilder. Brukar annars ta alla som kommer hit i tur och ordning men bilderna på glaskonsten fick bli ett undantag. Hon är för go denna fina Johanna, fick en blomma utav na när hon kom förbi tidigare ikväll! =) Kika gärna in på hennes blogg och säg hej, vet ja!

Blomman jag fick finns med i collaget nedan;

Bilderna ovan är nya saker till kameran, väskan fick jag hem i fredags. Nu kan jag iallafall åka till bröllopet på lördag med stil, haha...har haft en gammal sleten väska innan. ;P Solskyddet längst upp till höger har jag visserligen haft ett par veckor nu. Allt i collaget har jag själv fotograferat.  

Just ja, får ju inte glömma att Alexandra var förbi en sväng ikväll med, hehe...trevligt! =)

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0