Bland nubbar och sillar...

Ja, då var midsommar över för den här gången. Hade ni en trevlig midsommar?

Min var super, firade för första gången hemma hos oss i vår trädgård och inglasade altan!! =) Men innan infravärmen, goda maten med en nubbe till dukades upp plockades det blommor till midsommarstången. Hann även besöka Karleby där det blev små grodorna och en tur på höskrindan tillsammans med svågern och svägerskans barn.

Fångade äntligen när jag var och plockade ängsblommor en blå fjäril på bild. Jag tror det är en ljungblåvinge eller nåt men jag är inte säker. Någon som vet kanske?


Midsommaroutfiten fick som vanligt bli min blommiga klänning som verkligen känns somrig;

En mycket trevlig kväll med många goa skratt tillsammans med nära och kära får bli en sammanfattning av fredagens fest! =) Nu ska jag bara njuta av min semester och vädret ser ju lovande ut!! =) 

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0