Sex and the...

...City! =)

Vilken trevlig kväll det blev, Jessie kom förbi på tjejfika. Älskar hennes glada energi som fullkomligt strålar ur henne!! =) En fikadate med henne och man blir på underbart humör!

Tänkte mysa ner mig i soffan nu med täcke, en varm kopp te och frossa loss i Sex and the City-serien! Visst låter det trevligt?! =) Har ju aldrig direkt sett serien av Sex and the City, bara några enstaka avsnitt. De båda filmerna har jag däremot sett och tyckt ganska bra om, så jag hoppas serien är minst lika bra!! =)


Tack Karin för lånet av City-boxen! =)

Från pratet ovan till en annan sak innan jag slutar med detta inlägget, fick sms av en annan härlig tjejvän igår. Vi träffades en sväng i måndags å då berättade jag att jag hade beställt en film som "skivaffären" i stan skulle ta hem åt mig. Det var bara det att min vän ville oxå ha den filmen så hon beställde hem den från Ginza istället, sen sa vi på skoj vem av oss som skulle få den först. And dammit, I lost...hahaha...
Hoppas jag får den imorgon istället, annars blir jag nog lite vrång! ;) hehe..


Kommentarer
Li

Du kommer inte bli besviken för den är minst lika bra om inte bättre!



Kram

2011-02-03 / 23:03:36
URL: http://sweetieli.devote.se
Jenlen

Åh då har du många härliga timmar att spendera framför tv.ja älskar ju satc sett avsnittena massa ggr sen när ja väl köpte boxen satt ja typ hela dagarna /kvällar o streckkollade hihi.kram

2011-02-04 / 09:15:54
URL: http://jenlen.blogg.se/
Tess

Jag tycker serien är MYCKET bättre än filmerna :-)

2011-02-04 / 22:50:55
URL: http://highlandertess.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0