The Ark´s sista sommar...

Gick igenom lite bilder förut som jag tog i somras, det var en speciell mapp jag skulle leta fram nämnligen. Det var den mappen med en hel drös med fotografier på Ola Salo och deverse bandmedlemmar, ni vet när jag var och såg The Ark spela i slutet av sommaren 2010!! =) Den dagen glömmer jag aldrig! Hade aldrig trott att jag skulle få chansen att se dem live. Nu i år gör dem ju sin sista turné då bandet ska splittras, otroligt synd men förstår dem delvis endå.

Jag är så jäävla nöjd över mina fina konsertbilder som jag tog på The Ark, här är några av dem;



Ola Salo i en snygg pose;



Jepson stylar med sin elgitarr;



Leari och Ola;



Martin Axén på gitarr;



Fotograf & Redigering; Anne-Lie W (jag)


Kommentarer
Li

Jag bor i deras hemstad så de brukar spela här när vi har festival i augusti.



Kram

2011-04-16 / 16:02:24
URL: http://sweetieli.devote.se
Tess

De är riktigt bra live! Har sett dem ett flertal gånger. De var inte så där färgglada nu på avskedsturnén :-)

2011-04-17 / 00:09:02
URL: http://highlandertess.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0