Vår!!

Sådär, då var mc-försäkringen och fordonsskatten betald, det är dyrt att äga fordon!! Men vad tusan, en hobby (eller två) måste man ju ha eller hur?! Tyvärr eller vad man nu ska säga har jag väl valt två ganska dyra intressen som är motorcyklar och foto... 

Just ja, idag avgörs ju fototävlingen jag är med och tävlar i (för det är väl den 10/4 idag?, har ingen koll på dagarna längre). Undrar vem av de alla fina bilderna det är som kommer ta hem segern om en goodiebag från VivaLaDiva! Jag är glad bara av att ha hamnat bland finalisterna! Sen om jag vinner eller ej gör mig inte så mycket, såklart kommer jag att bli superglad om jag vinner men jag kommer inte att bli ledsen om jag inte gör det.

En bild jag först hade tänkt tävla med eller rättare sagt som jag valde mellan, var den här;



Tycker att den är så fin och vårig! Hittade knopparna på ett träd jag har i trädgården och var bara tvungen att fota dem! Härligt det ser ut när man ser det vita luddiga så väl. =) 

Tog en bild igårkväll oxå när jag hade vattnat blommorna jag planterade tidigare i veckan, köpte blåa Penséer;

   
Mysigt det är med vår och vilken underbar, solig och skön helg vi fick!! =)


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin

Förstår det! Det tar tid att renovera!



Med oss är det bara fint! Med dig med antar jag? :)



Hoppas du vinner tävlingen!

KRAM

2011-04-10 / 19:37:47
URL: http://annacondas.blogg.se/
jennifer ;))

jäätte fina bilder! ;)

2011-04-13 / 16:36:42
URL: http://jennixx.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0