Hoj-utflykt!

Jadu, det här med uppdaterandet av bloggen verkar bli som det blir, är ju så himla fint väder å då vill man ju helst vara utomhus! =) Tidigare idag gick jag klädd i min Victoria Secret-bikini och passade på att försöka bli brun medans jag rensade bort ogräset mellan stenplattorna, svettigt och gassande varmt blev det och skönt var det! =)

Blev även en (eller två) cruisingar genom staden på hojen! Jösses mössa, vad mycket folk det kommer ut så fort värmen och solen visar sig, det var verkligen inte lite folk som satt i hamnen och slickade på glass! Men det är härligt tycker jag! Vilken skillnad det är från att gå från en kall snöig vinter där alla håller sig inomhus till en varm, solig och skön vårdag där helt plötsligt alla är ute och umgås.

En cruising-video-snutt-film;



Påvägen hem från mina såkallade cruisingar körde jag in i Alhagen (en park i mariestad), där ställde jag upp motorcykeln intill ett himla fint gammalt hus med grästak och tog några våriga bilder;

Tog även vägen förbi Teatern där jag fotade magnoliaträden, de blommar ju så fint nu!! Men dem bilderna visar jag i ett annat inlägg! =)
See you!

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0