Gummikrukor

Vilket underbart väder, jag tycker nog att våren är den bästa årstiden. Tänk vad fint det är när allt slår ut och man vet att man har hela sommaren framför sig! =) Det bästa med våren är oxå att man kan börja rensa upp i trädgården och plantera blommor m.m.

Idag har jag faktiskt näst intill ägnat hela dagen åt att rensa upp allt gammalt som låg i rabatterna. Vilken skillnad en sån liten sak gör, nu ser det finare och mer omvårdnat ut. Dock hann jag inte riktigt klart utan får fortsätta imorgon då jag även ska ta bort all gatsten som ligger som en kant runt trädgården.

För en vecka sen, köpte jag tre stycken gummikrukor på Granngården som jag har ståendes på stenplattor. Tänkte visa hur dem ser ut, jag tycker att de är sjukt snygga och känns verkligen ungdomliga och moderna! =)

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0