Verkligen närkontakt!

Fick en bild av Thess häromdagen, en bild som hon hade fått av någon annan.
Bilden visade verkligen hur nära vi stod kronprinsessparet i torsdags, där Vickan och hennes man ställer upp sig framför oss så att vi kunde få fina bilder på dem två! =) Dock syns inte jag så bra på bilden då min kamera fyllde ut hela ansiktet.. hahaha.. men Thess ser iallafall tjusig ut! =)

Det roliga är att jag fick till en så himlans bra bild på de två just när detta kortet togs!
Den bilden hittas längst ned i detta inlägget.

Fantastisk känsla det var att få se dem, få ögonkontakt och få utbyta några ord med dem!

Japp, det var väl allt för mig idag. =)
Nu ska jag gå och sova, ska bli riktigt skönt efter en lång men mycket trevlig dag!
Sov gott vänner!

Kommentarer
jonna Hansson

Kuul!!! :)

Ha en bra dag söt!

2010-10-27 / 06:15:42
URL: http://jth.blogg.se/
rebecca

Shit vad coolt!! Såg bilderna i inlägget, sjukt fräcka :D

Jaa det ska bli helt underbart!! :D 36 dagar kvar tills jag åker ... ;D haha!

Nej jag ska utbilda mig till bartender i 4 veckor (: Sen blir det semester i ytterligare 4 veckor!

Nej i Miami blir det bara deg :) Hälsar på några vänner till familjen som har hus där nere. Så tänkte väl bara ta det lugnt, koppla av, upptäcka USA lite :)

kramar!

2010-10-28 / 00:32:02
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Angela

ungefär 2veckor :)

2010-10-28 / 01:21:49
URL: http://angelacaroline.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0