I wish...

Månaderna bara svissar förbi, på måndag är det redan november. Snart är julmånaden här ju!! =)
Eftersom jag inte har så mycket annat för mig just nu så passade jag på att göra mig ett önskecollage. Då jag även fyller år i julmånaden så gäller collaget som både julklapps och födelsedags önskningar.

Dock är en del av det lite väl dyra saker men samtidigt är det saker som jag verkligen skulle vilja ha. Fast de riktigt dyra sakerna får jag nog satsa på att köpa själv så småningom! ;)


Bilder lånade från; google, nelly.com, onepeace.

Det som finns med i collaget är;

♥ G-star leggings
♥ Fotolampa
♥ Klänning från Gina Tricot
♥ OnePeace mysdress
♥ Extern hårdisk
♥ En extra blixt
♥ Laptop
♥ Solskydd till objektiven

Inte för att man kanske blir lyckligare av att äga massa saker men detta skulle verkligen komma till användning hemma hos mig!

Något jag tycker är lite konstigt, hur kan en fotolampa vara så dyr???
Den är ju typ bara i plåt, hade haft mer förståelse för priset om den hade varit jätte fint designad eller nåt!

Klänningen och leggingsen är iallafall de två sakerna jag önskar mig mest av mina nära och kära. =)

Kommentarer
Jenlen

När är de du fyller år i dec? Ja tiden går fasligt fort.det är denna helgen i hellekis säteri de håller på imorgon också! Ska dit då :) rätt enkel men mysig gammeldags julmarknad.gör du denna helg då? Kram

2010-10-30 / 17:24:45
URL: http://jenlen.blogg.se/
Jenna

haha jaa, det kan man väl säga :p jo det är bara bra, hur är det själv? :)



kramar, fina saker du önskar by the way :)

2010-10-30 / 17:42:10
URL: http://ensessan.blogg.se/
linaa vikken pina

Hej!!

Ja du månaderna bara flyger förbi... snart sitter man på hemmet o har inte hunnit med ett skit.. haha.



Jag har sovit till 16 och nu sitter jag o ska äta efter att ha rastat djuren... jobbade i natt o ska jobba lördag o söndag natt med. Hittar du på?

2010-10-30 / 17:44:42
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
JULIA

sv:

ja fyfan vad gott det var :) blir nog över till lunchen imorgon ;) ja alla dom är i ett paket eller vad man säger. kostar 80 kr :)

2010-10-30 / 21:41:50
URL: http://jamp.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0