Svårt att bestämma mig...

Håller på att googla runt på internet, har försökt att hitta lite inspiration till mitt blivande dressingroom. Det är inte lätt att komma på hur man vill ha det, det är liksom den svåraste biten när man håller på att renovera. Vill att mitt klädrum blir mysigt samtidigt som det inte får bli för "flickigt", jag vill ha det vuxet/kvinnligt. Sen har jag sjukt svårt att bestämma mig för om jag vill ha öppna garderober eller om jag ska ha skjutdörrar. Det värsta med öppna garderober är väl att det kommer se lätt stökigt ut kanske?! Samtidigt kanske det blir med dörrar ett väldigt stelt rum, eller?! Skohyllan har jag nog iallafall nästan bestämt mig för att den ska vara öppen, tycker att skor är väldigt fint att ha synliga.

Har sett en del himla fina walk in closet där man har gjort en platsbyggd inredning, bla.a hittade jag ett exempel på den här bloggen. Sjukt snyggt gjort! =)


Bilder lånade från google.

Älskar den rosa/silvriga tapeten här ovanför, den passar så fint till vit inredning!
Får väl ta och spåna vidare på ett bra och trivsamt walk in closet, det är ju snart är dax att renovera det rummet och då måste jag ha min inredningsplan klar! =)
 


Kommentarer
charlotte

Lycka till förstår att det är svårt!

Jag gillar den lilla väldigt mkt alltså nr två på övre raden =)

2010-12-29 / 18:11:32
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Tess

Klädkammare vore härligt att ha :-) Eller åtminstone en walk-in-closet. Nu har jag bara tråkiga vanliga vita garderober med knappt någon plats alls.



Svar: Ja, svensk film har aldrig riktigt varit min grej. De jag sett har jag tyckt varit riktigt torra. Fast det finns ju några fåtal som jag gillar.

2010-12-29 / 18:59:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Johanna

Ja, ett par lyssningar på den så känns det ofta bättre... för då vet jag det har varit värre än nu :)



på nyår blir detj middag och fest med goda vänner, själv då? kram

2010-12-30 / 00:24:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
LIFE

sv: aj, det lät inte skönt! vart det röntgen osv då eller?



jag har patella subluxation. mitt knä for ur led. hade match i övik och en tjej tacklade mig på en innabndymatch och jag flög över sargen, fast knät fastnade på sargkanten så jag flög framåt och knät for som bakåt... 4 timmar senare när kom hem tryckte min mamma knäskålen i led igen... det var inte skönt. de var så svullet så vi hade ingen aning om att den låg fel. eller att hon tryck tillbaka den. vi trodde endast att det var senan som var utdragen. in och ut på sjukan flera gånger, men dom kunde som inte se något på röntgen osv. sedan sa ortopeden att det var patella subluxation. så är fram åtebax hos ortopeden nu, för att hitta ett knäskydd. har inte tränat alls på 4-5 månader.. hittar inget knäskydd som fungerar och jag har jätte ont. ledbanden är fortfarande så pass utdragna så att jag borde vila. men jag är inte dirr den som gillar att sitta still! skadan tar hårt på både psyket och på kroppen. ser inte ut som förr, fick mig några kilon extra sedan skadan om man säger så ;/

men har fått ett knäskydd nu som jag tror fungerar. så efter nyår skall jag försöka komma tebax.

2010-12-30 / 01:17:59
URL: http://attaaa.webblogg.se/
Mia

Åhhhh alltid drömt om en sån, härligt att du ska få en tycker jag! Skulle själv föredra utan dörrar alls, bara superbra hyllor o inredning typ Pax-garderobernas för ordningens skull.



Önskar en härlig Nyårshelg o hoppas du o de dina får en underbar sådan!

2010-12-30 / 13:05:24
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Maol

Jag kan bara tänka på Heineken reklamet nu när jag hör walk-in closet. :)

Jättefina bilder.

2011-01-01 / 22:31:21
URL: http://monstars.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0