Makeup tips!

Vill tipsa er om en jätte bra makeup sida jag hittade för några veckor sedan.
Det är en tjej boende i Göteborg som heter Sara och är utbildad professionell makeup artist på Make Up Studion i Göteborg.
På hennes hemsida MakeupdesignBySara kan man köpa alla i.d bareminerals produkter fraktfritt plus att priserna på hemsidan ligger under dem rek. priserna ute i butikerna!
Kan ju inte annat än låta för jäkla bra, eller hur! =)

Självklart ska jag testa på att beställa produkter ifrån henne, då spar man åtminstone några slantar! ;)

Sara har även mycket annat att erbjuda, t.ex. att vara modell för en dag, smink-kurser, tjejkvällar och mycket, mycket mer!
Kika in på hennes sida alla i.d bareminerals-älskare och även ni andra oxå såklart! 
Jag menar: vem vill inte vara modell för en dag?!


Tjejen har oxå en helt underbar blogg som jag har börjat läsa flitigt, då jag älskar sminktips m.m.
Här är hennes blogg: Saras blogg 


Kommentarer
Astrid

aah de va svårt på min kompis dator också men inte på typ alla andras så vet inte varför de är så :D

2009-11-18 / 16:30:00
URL: http://meercii.blogg.se/
Emma- foto m.m.

två till tror ja, Skiiit bra. Verkligen intressant o höra hur de kan vara o de berättar hur de känns osv jätte intressant.



AA verkligen en kanon kryssning!



Nae ja vet inte är lite halvsjuk så bli hnelt frisk sen skolan o så. Du då?



Kram

2009-11-18 / 17:07:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Johanna

Ja, det skall bli kul och ändra om..mitt vardagsrum idag är mindre och sovrummet stort...därför byter jag rum, så jag får mindre sovrum och större vardagsrum :) borde väl gjort så från början, men då tyckte jag det var dumt och passera sovrummet för gå till vardagsrummet....men nu bryr jag mig inte om det, gäller bara å bädda sängen :)



ja, pluggas behövs det..man vill ju ha läst böckerna som man skall.... =) ullared blir dte på tisdag...därför av en masa pluggande nu..missar ju en heldag när jag rä där :)

2009-11-18 / 17:56:55
URL: http://misseverything.blogg.se/
Danielle'- livet enligt mig

sv: aa så var det för mig också :( ja visst syns det! speciellt på näsan haha :P



i vekcan blir det nog bara plugg för det mesta..sj? :)

kram

2009-11-18 / 18:06:47
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Sandra

Dom priserna är bra, samma som min kompis har på sin salong. Alltid kul när dom pressar lite :) Känns som man sparar massor haha. Men jag älskar id superbra smink!!



Oh ja, lite tisdagsmys sådär.



Hoppas på det, verkligen.

Nej han är ju inte det. Kommit fram nu mer han har gjort och en annan person har gjort en anmälan där han jobbade som assistent och stal pengar av en som han jobbade för..



Inte mycket.. ska flytta "hem" över julen så det blir att åka till den lägenheten. Och julbord med klubben till helgen. Själv? Kram

2009-11-18 / 18:35:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Anna

Hennes blogg ska jag kolla in! alltid kul att läsa om smink å skönhet mm. Måste ju fråga då om du läser Micromiss blogg? Hon är grym på smink!!



Hahaha ja inte lätt att vara full å försöka fly genom ett litet hål mitt i natta! hahaha! kul att tjejsnacket uppskattas! =) När ska du haka på då? ;)



Ja IKEA gillas! Jag längtar så till dom kommer till Borlänge som ligger 4 mil hemifrån..åker förbi där 2ggr om dan då jag jobbar så många IKEA besök lär det nog bli framöver sen. =D



Ja man gruvar sig alltid med sen säger det ju bara poff såär helgen över liksom.



Ser så fram emot löningshelgen för den 28 ska vi ju på SPA!



ledig i morgon eller? tänkte på eftersom du jobbar helgen?



kramar

2009-11-18 / 19:44:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Jonna Hansson

Bra :)



Bara bra med mej. men trött. men ledig i mon iaf .. innan ja ska jobba hela helgen :S kramar

2009-11-19 / 06:23:30
URL: http://jth.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0