Torsdag

Torsdag idag, snart slut på denna veckan oxå.
Imorgon är det Fredag redan och bara en vecka kvar tills hämtningen av motorcykeln sker ;)

Idag har jag och en vän å hennes son tagit en skön morgon promenad runt hamnen i stan.
Blev en liten fika hemma hos henne efter promenaden, kanske inte så nyttigt då vi åt stora gräddiga semlor men trevligt var det!
Vi bestämde oss för att gå tipspromenad som börjar klockan två som föreningen har startat i vårat bostadsområde, kommer säkert bara vara pensionerär som går den, men vad gör det! :)

Dax att laga lite mat här så den är klar tills sambon kommer hem för efter tipspromenaden hinner jag inte laga mat för då ska jag ta ut den "stiliga" moppen ur förrådet och ge mig iväg till stallet!




Såklart blev det våfflor igår när det var våffeldagen :)
Gjorde smeten själv, mycket godare än köpt och det är lika lätt att göra smeten själv som att det är att vispa ner dom färdiga påsarna!

Kommentarer
Anna

Ja visst är den snygg!önskar jag kunde få tag på det där samblans linnet nån gång!det ligger ett uppe på tradera..men jag är lite feg för att våga pröva det där..Vet du hur det funkar? är det gratis?



veckan såhär långt har bara har varit bra, tiden går ju så himla fort! det blir jobb hela helgen också, dubbeltur å sånt kul! =/ du jobbar du med i helgen va?



En promenad blir det givetvis, måste röra lite på fläsket nån gång jag oxå =P, väntar bara på att sambon ska komma hem från jobbet så vi kan åka..



Å för oss blev det inga våfflor igår, kanske kan övertala sambon att äta det idag istället, det är ju såååå gott!Å semlor, det är oxå ruskigt gott!

du som tränar på som tusan kan gott och väl unna dig en semla med gott samvete!! =)



Ha en underbar dag söta du!

Kramar Anna

2009-03-26 / 13:23:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
victoria

Ja de blir väl de :)

Joda de tror jag de är inte så farligt man ser inte nålen de går ju så snabbt man bara hör de där ljudet från maskinen sen känner man självklart att de ja sticks kan man väl säga:p klart du klarar av de du behöver ju inte kolla på när du blir tatuerad bara :)

I helgen kommer min kompis hem så imorrn blir de tjej midda hos henne sen ska nog min kille hämta mig så ska vi nog hem till mig och sova sen vet jag inte vad som händer på lördagen har inte varit med honom på ett tag nu han är så upptagen så jag tänkte att jag skulle försöka vara med honom :p

Vad ska du göra?:) finalen i lets dance är ju på lörda med något som inte får missas:D

2009-03-26 / 14:43:00
URL: http://vpetersson.blogg.se/
mia

mmm det är bara så gott med våfflor =)



Allt bra med dig idag??



Jo jag jobbar endast dagtid & varannan helg passar mig utmärkt..



Härligt med en morgonpromenad, har ni fint väder??



Häftigt att du snart får hämta motorcykeln ;)

Blir det motorcykel semester i sommar??



Kram Kram

2009-03-26 / 15:00:00
URL: http://mizzmias.blogg.se/
mikaela

Hej!

Nej vi bor inte tillsammans! han bor 5-10min att gå ifrån mig! hehe!

2009-03-26 / 15:22:59
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
mikaela

jag länkar dig i min blogg!

2009-03-26 / 15:25:44
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
madde

gud så smarrigt

ja men frågan är om man istället ska ha en mörk tapet i rummet man sover
kluven just i den fråganman kan ju ta denna i ett annat rum om man gillar den

2009-03-26 / 16:43:24
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
S A R A

ååh så sugen jag blev på våfflor nu!

2009-03-26 / 18:11:11
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Miia - There´s no place like home

Vi åt också våfflor igår :)



Jag har två jobb, men idag var jag iväg på mitt ledsagar-jobb. Det andra jobbet är på ett företag som bland annat jobbar med marknadsundersökningar, men just nu arbetar jag med ett forskningprojekt där min uppgift är att rekrytera deltagare.



I helgen blir det 30årsfest i Mariestad, så vi kommer vara i Mstad fre-sön. Kanske springer på varann på stan på lördag? :)

2009-03-26 / 22:28:42
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Erika

Vår våffeldag blev igår:-). Gott som tusan! Ja men va skönt då har jag 1 läsare iaf ;-)! Allt bra annars? Kram

2009-03-27 / 09:25:36
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Anonym

Hejhej :).

Shit vad gott med våfflor, själv så hoppade jag att fira våffeldagen. Blev pasta istället, men ångrar mig lite nu ;).



Jag har avfärgat mitt hår en gång och det gjorde jag hos frissan. Det blev ett bra färgresultat, men hårkvaliten blev väldigt dålig och fick klippa en hyfsat kort frisyr. Men tycker absolut att du ska göra det om du är sugen! Blir fint till sommaren :).



Annars är allt bra med mig, kommer att bli mycket jobb framöver, vilket känns lite stressande.

Har varit på gymmet ganska mycket och känner mig faktist riktigt duktig! Själv? Hur har du haft det?



Kommer att komma fler bilder på Alice :). Tyvärr så löper hon just nu, så hon är inte så pigg.



Ha en underbar helg:)

Kram Kram

2009-03-27 / 09:40:12


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0