Måndag!

Helgen har varit kanon, ifredags blev det ju födelsedagsfirande med smörgåstårta och vitt vin :)
Resten av helgen bestod av jobb och storhandling på Ica var även inne på en bensin mack och bokade en kärra tills på Fredag, vi ska nog frakta hem motorcykeln på det sättet än att köra hem den.

Idag är det Måndag och Fredagen närmar sig med stora steg :)
Har redan hunnit med att rida en sväng idag och stått brevid och tittat när en av hästarna fick akupunktur, skulle aldrig våga testa på det själv (är nålrädd).
Som tur var så brydde sig hästen inte det minsta när den fick nålar på kroppen!

Ska iväg här snart igen när min raring kommer hem.
Måste åka till Skövde och inhandla spännband till motorcykeln, det fanns billigare spännband på biltema och så hoppas jag på att gå en sväng i affärerna :)

Tyvärr hinner jag inte svara kommentarerna jag har fått under helgen, det har varit fullt upp hela dagen trots att jag har varit ledig från jobbet. Men jag ska svara på dom så fort jag får möjlighet att sitta här framför datan igen så skriv gärna fler kommentarer , det uppskattas!! :)
Måste ju uppdatera mig lite på bloggarna jag brukar läsa oxå!


Kommentarer
Anna

Å vad gott med smörgås tårta!! E det du som har fyllt år?!?

Kramelikram

2009-03-30 / 15:47:42
URL: http://annacondas.blogg.se/
Miia - There´s no place like home

Yep, det var en lyckad helg i hemtrakterna!



Låter som din helg också varit bra. Härligt att du snart ska hämta mc:n!

2009-03-30 / 20:10:24
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
madde

åh ge mig smörgåstårta,det bästa jag vet

min helg har varit bra med bio och shopping och nu har snart halva min jobbarv paserat och jag känner lite småpanik med tanke på att jag ska städa och fixa i ordning här hemma till fredag.17 pers från jobbet kommer hit innan vi ska ut och käka
ups*

2009-03-31 / 02:51:59
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
mia

Godmorgon =)



Tack så jättemycket..

Inga speciella planer för dagen men däremot för kvällen =)

Fika med familjen blir till helgen så det blir skoj.



Jodå jag har ridit i många år, var en riktig hästtokig tjej när jag var yngre älskar naturligtvis fortfarande hästar men ridningen har det varit lite si & så med tyvärr.

Men funderar starkt påatt ta upp det igen, inte via en ridskola utna privat =)



Åhh härligt att få hem motorcykeln =)



har ni fint väder?



Händer det nå kul idag??



Kram kram

2009-03-31 / 09:37:09
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Dress Like a Princess

ja då jag har beställt från nelly flera gånger :) kram

2009-03-31 / 10:56:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0